kaos

Råder kaos, känslomässigt och byggmässigt. I min lilla positiva men ack så galna värld händer så mycket att jag nu inte orkar med riktigt. Hinner inte med i svängarna och har en make som stressar röven av sig. jag vet inte hur jag ska komma åt detta. Inte heller vidare kul med ett tangentbord som liksom hoppar över, går tillbaka och börjar skriva in i andra meningar. Varför gör den så?? Hittar inget virus mer än de vanliga spionprogrammen. Alla kärlekar där ute. Vi vill träffa er alla, har inte glömt er. När ni hickar är det vi som tänker på er. Men många av er träffar vi på midsommar <3 Kommer bli helhärligt!!!!

Nu ska jag ta hand om min största kärlek av alla, Filippa....

Kommentarer
Postat av: Veronica

DÅ har vi något gemensamt.. KAOS =)

2010-06-16 @ 16:00:36
Postat av: Veronica

IoF står för Familje och individ omsorgen

2010-06-17 @ 10:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0