we are the world

we are the children... vi måste ta hand om varandra <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Malin!! tack för din fina kommentar :) jag minns inte så mycket från när jag var liten mer än att jag brukade ligga o glo på massa filmer i dein säng :D hehe. som sagt liet har varit hårt och vi är väldigt många inblandade. pappa ( din bror ) har gjort mycket dåliga grejer och likaså min mamma så jag har haft det jobbigt men flyttade till fosterhem som tolv år och där började min vändning nu är jag vuxen , kan stå upp för mig själv och har rejält med skinn på näsan! både mamma och pappa har sen ca 1 och ett halvt år tillbaka varit drogfria och skaffat ett till barn " suck " han är helt underbar den lilla ungen men jag hoppas för allt i världen att dem inte får något återfall igen.. det känns skönt att veta att ni finns och om ni vill så skulle jag jättegärna viljka komma o hälsa på dig o din familj! Många kramar från mig! <3

2010-05-13 @ 16:28:10
Postat av: sara

Malin!! tack för din fina kommentar :) jag minns inte så mycket från när jag var liten mer än att jag brukade ligga o glo på massa filmer i dein säng :D hehe. som sagt liet har varit hårt och vi är väldigt många inblandade. pappa ( din bror ) har gjort mycket dåliga grejer och likaså min mamma så jag har haft det jobbigt men flyttade till fosterhem som tolv år och där började min vändning nu är jag vuxen , kan stå upp för mig själv och har rejält med skinn på näsan! både mamma och pappa har sen ca 1 och ett halvt år tillbaka varit drogfria och skaffat ett till barn " suck " han är helt underbar den lilla ungen men jag hoppas för allt i världen att dem inte får något återfall igen.. det känns skönt att veta att ni finns och om ni vill så skulle jag jättegärna viljka komma o hälsa på dig o din familj! Många kramar från mig! <3

2010-05-13 @ 16:28:43
URL: http://thatlady.blogg.se/
Postat av: sara

jadu :) jag har så mycket nu inför sommaren så det är inte klokt, bal student, sommarjobb, utlandsresa m.m. :) så i slutet av sommaren kan jag ju allt komma o hälsa på er :) wiiee vad kul! Puss

2010-05-14 @ 09:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0